Advertisement

Meggyógyultam

A következő vérvétel sajnos még nem igazolta a korai örömömet, mert a FT3 és FT4 értékeim meg sehol sem voltak az ideálistól. Tehát megemeltek a gyógyszeradagomat 75 mcg-mosra, gondolván, hogy ez majd helyre állít mindent. Kérdeztem is az orvost, hogy nem lesz ez egy kicsit túl sok, de megnyugtatott, hogy nem. Gondoltam jól van, ő az orvos, nyilván tudja hogy mit csinál. Szerencsémre tudta. A három hónap múlva esedékes következő vérvétel őt igazolta. Minden szám és adat tökéletes, azt mutatja amit kell. Alleluja!!! Vége a tortúrának. Gyógyultnak tartom magam, nem egészségesnek, mert akkor nem kellene élethosszan tartó gyógyszeres kezelésben részt vennem, de mindenképpen egészségesnek érzem magam, jobban mint bármikor máskor ameddig csak vissza tudok emlékezni. Azóta is rendszeresen futok, a pulzusom mindig a normális határokon belül van, szinte alig izzadok, a kezem már nem remeg, nem vagyok türelmetlen, sem könnyen felbosszantható. Egyszóval jobban vagyok mint valaha.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sziasztok!
Nem tudom, hogy valaki olvassa-e még, de nagyon jó lenne, ha valaki a kérdésemre tudna választ adni.
Az elejéről kezdem. Ciszta volt a nyakamban, amit azt mondtak az orvosok, hogy ki kellene műteni, mert nőtt. EL is mentem, de pont a kórházba fekvés előtti nap megfájdult a torkom, párszor elmaradt a műtét. A doki mondta, hogy nincs gyulladás, de úgy érzi, a pm kicsit nagyobb. Vérvétel. Kiderült súlyos pm túlműködés. Nincs műtét, amíg be nem állítják. Methotyrin és szteroidot írtak fel. Kb. 2 hét után nem jól éreztem magam, kiütések jöttek a testemre a májfunkcióm nagyon megemelkedett. Annyira, hogy még be is sárgultam, meg minden. Persze semmit nem találtak, hogy mi bajom, és minden doki azt mondta, hogy nem a Methotyrintől van, szedjem. Végül kiderült, hogy mégis attól van. A májfunkció értéke 32 helyett 1200 volt.
Akkor úgy gondoltam többet nem megyek dokihoz soha! Elegem volt mindből. De aztán a férjemmel úgy gondoltuk, hogy kellene egy kistesó a kislányunknak. Persze nem jött össze. Ezért elmentem egy JÓ orvoshoz. Ő tudta, hogy ha nagyon-nagyon ritkán is, de előfordulhat, hogy valaki nem bírja a gyógyszert. Eszerint egyből mondta, hogy műtét, vagy izotóp kezelés lehetőség van. Én az izotóp kezelést választottam. Tavaly szeptember 2-án kaptam meg, kórházban voltam még pár napot, és itthon is kerülni kellett mindenkit, de főleg a gyerekeket és a kismamákat 2 hétig.
Alulműködő lettem kb. decemberre. az nem volt jó érzés, de amikor kezdtem szedni az L-thyroxint, akkor jó lett.
A kezelés óta eltelt kb. 8 hónap és ma kiderült, hogy véletlenül teherbe estem! (de sokan örülnének, ha egyetlen nem védekezés után ez lenne!) Aminek nagyon örülnénk, ha nem azt mondták volna, hogy 1 évet várni kell vele. (Igaz a doki azt mondta, hogy Amerikában ez csak 6 hónap, de itthon a biztonság kedvéért 12.)
Szóval aki arra kíváncsi, hogy teherbe lehet-e esni a jódizotóp kezelés után, hát Igen!
Kérem, hogy akinek van ilyen tapasztalata, írjon! Nagyon félek, hogy valami baja lesz!
Előre is köszönöm!
Melinda